مشارکت انتخاباتی پاسخی به توطئه های دشمنان بود/ تولید واکسن افتخاری برای ایران

آیت الله مهدوی گفت: مشارکت انتخاباتی مردم ایران و حضور در پای صندوق های رای، پاسخی به توطئه های دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی»در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مشارکت 49 درصدی ملت ایران در انتخابات اخیر اظهارداشت: دشمن تمام تلاش و همت خود را برای کاهش مشارکت و عدم استقبال از انتخابات بکار گرفته بود.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته میزان مشارکت مردم بسیار کمتر از این آمار پیش بینی می شد اما نقش آفرینی مردم برای حفظ نظام مانع از تحقق برنامه های دشمنان شد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در این عرصه نیز شکست خورد، تصریح کرد: مشارکت انتخاباتی مردم ایران و حضور در پای صندوق های رای، پاسخی به توطئه های دشمنان بود.

 

آیت الله مهدوی اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب رای قابل توجهی را از میزان آرا ماخوذه بدست آورد که در  سرنوشت کشور اثر دارد.

 

*تولید واکسن ایرانی مایه افتخار است

 

وی با اشاره به اینکه واکسن ایرانی تولید و در تامین نیاز کشور اثر دارد، گفت: این اقدام توسط دانشمندان و تیم بهداشت و درمان ایران مایه امید و افتخار ملت ایران خواهد بود.

 

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: دست یابی به این علم و واکسن در تامین مشکل کشور راهگشا و زمینه صادرات آن نیز فراهم می شود.

 

وی اضافه کرد: آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی با وجود ادعا در این زمینه، اما به دلیل سومدیریت ها نتوانستند سابقه خوبی از خود به جای بگذارند و رفتار تبعیض گونه آنان در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

*آمریکا باید همه تحریم ها را بردارد

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تعلیق بخشی از تحریم ها در مقطعی از زمان است، تصریح کرد: آنان باید همه تحریم ها را از ایران بردارند و تعلیق بخشی از آن منطقی نبوده و باید به تعهدات خود عمل کنند.

 

وی اضافه کرد: مذاکره و صحبت با غرب با چنین شرط و رفتارهایی غلط و اتلاف وقت است و نباید به گونه ای رفتار شود که ملت ایران تحقیر شوند.

 

کد خبر 1070010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha