رییس جمهور منتخب با نصب مدیران انقلابی و جهادی، قدرشناس رأی مردم باشد

امام جمعه شهرستان قدس گفت: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و رییس جمهور منتخب باید با نصب مدیران انقلابی و جهادی، قدرشناس رأی مردم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته(۴ تیر ۱۴۰۰) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی با اشاره به دعای بیستم صحیفه سجادیه، اظهار کرد: فلسفه آفرینش انسان، عبودیت و بندگی خداوند است که موجب دستیابی به عزت و قرارگرفتن در مسیر انسانیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدل اساس حکومت‌داری است گفت: رسالت دستگاه قضایی رعایت عدالت و صیانت از حقوق مردم و تقویت امید در جامعه است و امسال که سال تحقق پیدا کردن اقتصاد مقاومتی است انتظار بیشتر میرود که در تحقق شعار سال و در مسئله فساد اقتصادی مبارزه کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس افزود: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و حماسه ۲۸ خرداد را در عین تنگناها و مشکلات اقتصادی آفریدند و به فرمان رهبری لبیک گفتند و رئیس جمهور منتخب باید با استفاده از مدیران انقلابی و جهادی ، طعم شیرین خدمت خالصانه و بی‌منت را به مردم بچشاند.

وی در خصوص استفاده رهبر معظم انقلاب از واکسن داخلی بیان کرد: استفاده رهبری از واکسن داخلی موجب تقویت تولید ملی است، رهبری از نوبت خود در تزریق واکسن کرونا گذشتند و واکسن نزدند اما بعضی از مسئولین ، خارج از نوبت واکسن خارجی تزریق کردند که باید با این مسئله برخورد شود.

حجت الاسلام جوکار در ارتباط با انتخابات شوراها گفت: در این مورد اعتماد مردم آسیب دید و در بررسی صلاحیت ها هیئت ها به خوبی کار نکردند و پیشنهاد میکنم بررسی صلاحیت کاندیداها به شورای نگهبان واگذار شود.

وی ادامه داد: در فرآیند تبلیغات انتخاباتی هنجار شکنی‌هایی ایجاد شد و به بیت المال آسیب زدند و روح و روان مردم در تبلیغات نادرست آسیب دید و لازم است دستگاه قضایی نسبت به این موضوع ورود جدی کند.

امام جمعه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: در مسئله خرید و فروش رای اکثر کاندیداها درگیر این پدیده شوم شدند و باید گفت اگر قصد خدمت به مردم و محرومین را دارید چرا اکنون به فکر نیازمندان نیستید؟

حجت الاسلام  والمسلمین جوکار گفت: این مسئله مردم سالاری را به پول سالاری تبدیل کرده و باید با این پدیده شوم برخورد جدی شود و آرایی صادر شود که امید بخش و قاطع و گردن شکن باشد تا  آثار پول‌های کثیف پخش شده را از بین برود و اعتماد مردم را برگرداند.

وی بیان کرد: مسئولین اجرایی انتخابات در برخی موارد کوتاهی کردند و تاخیر در زمان رای گیری و مغایرت نسخه‌های صورتجلسات و دست بردن به آرای مردم باید رسیدگی شود تا حق الناس پایمال نشود و حتی یک رأی هم نباید کم و زیاد شود.

امام جمعه شهرستان قدس تاکید کرد: هرکس منتخب واقعی  مردم باشد عضو شورای شهر است اما نباید حتی یک رای مردم هم دستکاری شود و باید عدالت در انتخابات رعایت شود و مسئولین به مطالبه مردم و کاندیداها پاسخ درست داده و از آراء  مردم محافظت کرده و باید بدون جانبداری ورود کنند و کسانی که در آرا مردم دست برده اند باید معرفی شده و به اشد مجازات برخورد صورت گیرد.


وی در ارتباط با حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه حقوق بشر آمریکای جنایتکار است و کسانی که در این سال‌ها دم از مذاکره و ارتباط با آمریکا میزنند مدیون خون شهدا هستند.

 

کد خبر 1070011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha