ویژگی ممتاز شهید بهشتی، مردمی بودن و کار خالصانه برای مردم بود

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ویژگی ممتاز شهید بهشتی، مردمی بودن و کار خالصانه برای مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه گفت: هرچه یاد خدا در زندگی انسان پررنگ شود، آرامش و نشاط در زندگی بیشتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر انسان اهل تقوا باشد، بر فرض محال، قیامتی هم نباشد، ضرری نکرده، ولی اگر اهل تقوا نباشد، ضرر بزرگی کرده و از نعمت های بهشتی محروم و گرفتار عقوبت خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ملت قهرمان ایران، علیرغم گله مندی به حق از وضعیت معیشتی و تبلیغات دشمنان و … با حضور خود بر صندوق های رأی، از نظام اسلام و خون شهدا پاسداری کردند و اکنون نوبت مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطر نشان کرد: نباید مطالبات از رئیس جمهور منتخب، بیش از حدّ معقول باشد تا با آرامش به رفع مشکلات پرداخته شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: دولت سیزدهم باید دولتی فراجناحی و با حضور همه ظرفیت های انقلابی و کارآمد باشد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سالروز هفتم تیرماه تصریح کرد: هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ یار وی، به دست منافقین کوردل است؛ ویژگی ممتاز ایشان، مردمی بودن و کار خالصانه برای مردم بود.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد است و خط مقدم مبارزه با فساد، قوه مجریه است، زیرا بسترهای فساد و بیشتر پرونده های قضایی از کم کاری ها و بی توجهی ها در دستگاه های اجرایی شکل میگیرد.

وی افزود: با اجرای سند تحول قضایی، مسیر مبارزه با فساد در قوه قضائیه ریل گذاری شده است و با انتصاب فردی توانمند و آشنا به امر قضا، این مسیر پرقدرت ادامه خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره تحقق گفتمان «ما میتوانیم» توسط جوانان انقلابی ایران، با تولید واکسن ایرانی، اظهار داشت: جوانان انقلابی ایران با تولید واکسن ایرانی گفتمان «ما میتوانیم» را تحقق بخشیدند و ثابت کردند که با انگیزه الهی و کار جهادی، میتوان تحریم های دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با دو دهه سابقه در زمینه تولید واکسن، امروز جزء شش کشور اول دنیا در زمینه تولید واکسن کرونا و با کیفیت بالاست و قادر به تولید واکسن انبوه است و ان شاء الله به زودی واکسیناسیون عمومی در کشور انجام خواهد شد، ولی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است.

کد خبر 1070014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha