شهید هاشمی جان خود را در راه اقتدار نظام جمهوری اسلامی فدا کرد

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه شهید علی هاشمی در راه تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کرد گفت: باید راه شهدا ادامه یابد و راه، سیره و شیوه شهدا سرلوحه کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (جمعه ۴ تیر) در دیدار با خانواده شهید علی هاشمی، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم با همراهی جمعی از مسئولان خدمت مادر، فرزندان و خانواده شهید سردار هاشمی برسیم و تجدید بیعنی با شهدا داشته باشیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه راه، سیره و شیوه شهدا باید سرلوحه کار مسئولان باشد و مسئولان باید این مسیر را ادامه دهند افزود: نظام ما مدیون شهدا و سرداران بزرگ و شهیدی است که جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند.

 

وی سردار هاشمی را یکی از بزرگترین سرداران نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این شهید بزرگوار در راه تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور جان خود را فدا کرد از این رو ضرورت دارد راه این شهدا را ادامه دهیم.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون و مدیون خون پاک شهدا و استقامت، صبر و فداکاری خانواده های گرامی شهدا و جانبازان است تصریح کرد: امید است به یاری حق بتوانیم یاد این شهیدان را زنده نگه داشته و رهرو راه پر افتخار آنان باشیم.

 

سردار علی هاشمی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دلیل رشادت‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس در جزیره مجنون به سردار هور ملقب شد در ۴ تیر ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر پاک ایشان ۲۲ سال پس از شهادت در سال ۸۹ در شرایطی که تا مدت‌ها تصور می‌شد در اسارت دشمن بعثی در عراق بوده‌اند تفحص و شناسایی شد.

 

کد خبر 1070032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha