حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، مسئول جهادگران نخبه مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور شد

دکتر رضا شایسته، دبیرکل مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور، طی حکمی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی را بعنوان مسئول جهادگران نخبه مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دکتر رضا شایسته، دبیرکل مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور، طی حکمی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی را بعنوان مسئول جهادگران نخبه مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور منصوب کرد.

 

در بخشی از این حکم آمده است؛ با توجه به حسن نظر و موافقت شورای محترم مرکزی مجمع و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جنابعالی به موجب این حکم بعنوان مسئول جهادگران نخبه مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی کشور منصوب می شوید.

 

گفتنی است حجت الاسلام علی اصغر ولایتی جهادگر نمونه کشور و مسئول سه گروه جهادی موفق می باشد و  چهارده سال فعالیت جهادی علمی، فرهنگی، سلامت و عمرانی را در کارنامه خود دارد.

 

حجت الاسلام ولایتی در این خصوص اظهار کرد: ما بعنوان سرباز و مقلد رهبر معظم انقلاب، پیام «جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم» را با گوشت و پوست لمس کرده و باور داریم و باید فرهنگ جهادی را با جامعه نخبگانی کشور مدیریت و در سبک زندگی مردم وارد کنیم.

 

وی ادامه داد: بسیار لذت بخش است وقتی نخبگان دانشگاه و حوزه را در عرصه های جهادی با تواضع و افتادگی در تلاش و مجاهدت در خدمت به مردم در جای جای کشور می بینیم.

 

حجت الاسلام ولایتی افزود: به فرموده رهبری، ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم؛ این تکلیف است برای ما که گفتمان جهادی را در کشور گسترش داده و به آن با حضور نخبگان جامعه عمل بپوشانیم انشاالله.

کد خبر 1070049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha