قرنطینه روستای گازرخان الموت به دلیل شیوع ویروس کرونا

حبیبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، روستای گازرخان الموت در قرنطینه قرار دارد و هرگونه رفت و آمد به این روستا ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: روند این ویروس در کنترل کامل است و بر اساس آخرین ارزیابی بیماری کووید ۱۹ از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی‌ ها کاهش داشته و تحت مدیریت است.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین ادامه داد: هم اکنون روستای گازرخان الموت در قرنطینه است، هرگونه رفت و آمد به روستا ممنوع بوده و تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا هم واکسینه می‌ شوند.

 

وی تصریح کرد: همچنین از تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا گرفته می‌شود و ورود و خروج رانندگان به روستا فقط با انجام تست میسر است.

 

حبیبی خاطرنشان کرد: علت اصلی افزایش تعداد کرونا در این روستا کارگرانی است که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده اند و روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات فراوانی است که به اقصی نقاط کشور ارسال می ‌شود.

 

وی یادآور شد:  قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح در روستای گازرخان به مدت 10 روز تعطیل است و اصناف داخل روستا هم تحت نظارت مستمر و روزانه قرار خواهند گرفت.

 

کد خبر 1070064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha