باید با تاسی از رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشمندان کشور اعتماد کنیم

حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: رهبر معظم انقلاب آستین همت را برای حمایت از کالای ایرانی بالا زدند و این یعنی تا پای جان خودشان حامی پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی هستند و ما باید با تاسی از ایشان به جوانان و دانشمندان کشور اعتماد کنیم.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به دریافت واکسن کرونای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این نشان می‌دهد ایشان نسبت به پیشرفت های عملی در سیستم تولید واکسن کرونا و جوان و فکر ایرانی اعتماد بالایی دارند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: این اقدام مقام معظم رهبری اعتماد به نفس جوانان و دانشمندان ایران را بالا می‌برد و همچنین توجه جهانیان را به این واکسن جلب می‌کند که در آینده می‌توان اقداماتی را برای فروش و صادرات آن انجام داد.

 

وی دریافت واکسن را توسط عالی‌ترین مقام کشور ایران اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر دانست و اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز تاکید داشتند که خارج از نوبت واکسن نزنند و تنها با توجه به رده سنی به ایشان واکسن ایرانی تزریق شود‌.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه امروز جوان و فکر ایرانی به میزانی پیشرفت داشته است که می‌توانیم به آن اعتماد کنیم ادامه داد: ضرورت دارد در همه زمینه‌ها به کالا و تولید ایرانی توجه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر شعارهای سال را به تولید، حمایت و پشتیبانی از کالای ایرانی اختصاص داده‌اند عنوان کرد: جوان و دانشمند ایرانی به خودش می‌بالد که شخصیت اول جهان اسلام و سیاستمدار دنیا به کار دست ایرانی اعتماد کند و واکسن ایرانی کرونا بزند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب آستین همت را برای حمایت از کالای ایرانی بالا زدند و این یعنی تا پای جان خودشان حامی پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی هستند و ما باید با تاسی از ایشان به جوانان و دانشمندان کشور اعتماد کنیم.

 

کد خبر 1070087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha