فعالیت های کانون سالار شهیدان در بستر فضای مجازی برقرار است

طاهری بابیان اینکه فعالیت های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد همچنان در بستر فضای مجازی برقرار است گفت: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مهمترین برنامه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان است.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: فعالیت های کانون سالار شهیدان در بستر فضای مجازی برقرار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مهمترین برنامه کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان است.

 

وی راه اندازی طرح «پیک کتاب» توسط کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» را از دیگر برنامه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: با اعلام کتاب درخواستی جوانان به کانون، کتاب مورد نظر در قالب طرح «پیک کتاب» درب منزل تحول داده می شود.

 

طاهری راه اندازی آموزش قرآن به صورت مجازی در ایام کرونا را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد و گفت: این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفت و روزانه جوانان زیادی برای حضور در این کلاس های آموزشی ثبت نام می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کرونا با توجه به تعطیلی کانون‌ها فضای مجازی را با قدرت فعال کردیم، در بحث همین رواق کتاب کانال خط شکن ایجاد کردیم، معرفی کتاب را داشتیم.

 

کد خبر 1070148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha