برگزاری غرفه سرگرمی و آموزشی ویژه کودکان در محل نماز جمعه با همت کانون شهید صانعی

حجت الاسلام حسینی گفت: غرفه سرگرمی و آموزشی ویژه کودکان در محل نماز جمعه همدان واقع در حسینیه امام خمینی(ره) با همت کانون فرهنگی هنری شهید صانعی راه اندازی شده است.

«حجت الاسلام  سید سجاد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جهت حضور خانواده ها در نماز جمعه کانون فرهنگی هنری شهید صانعی غرفه ای در محل نماز جمعه همدان واقع در حسینیه امام خمینی (ره) راه اندازی کرده است که از کودکان خانواده ها نگه داری می کند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید صانعی همدان افزود: در این غرفه مطالب آموزشی و سرگرمی ، نقاشی و قصه گویی برای کودکان ارائه می شود تا در مدت برگزاری نماز جمعه والدین با آرامش به عبادت بپردازند.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تلاش می کنیم با زبان هنر و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با ذائقه کودکان  بسیاری از محتواهای تربیتی و آموزه های دینی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت کانون‌های مساجد ترویج مبانی دینی در قالب هنر است، گفت: فضاسازی مساجد و اجرای برنامه‌های نو و جذاب در آن مشوقی برای جذب نسل جوان به سمت مساجد است

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: برگزاری کلاس های مختلف آموزشی تابستانی، روزهای فرد ویژه بانوان، روزهای زوج ویژه برادران از دیگر فعالیت های کانون است.

 

 

کد خبر 1070238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha