پردیس «مادر و کودک» با رویکرد رفع دغدغه نگهداری فرزندان طراحی شده است

عرب احمدی گفت:پردیس مادر کودک با این رویکرد طراحی شده است تا مادرانی که کودک خردسال یا دختران نوجوان و جوان دارند و دغدغه نگهداری فرزندان خود در هنگام فعالیت های تفریحی و ورزشی را دارند، مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مریم عرب احمدی» امروز(۵ تیر) در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک اظهار کرد: پردیس مادر کودک با این رویکرد طراحی شده است تا مادرانی که کودک خردسال یا دختران نوجوان و جوان دارند و دغدغه نگهداری فرزندان خود در هنگام فعالیت های تفریحی و ورزشی را دارند، مرتفع شود.

 

شهردار منطقه ۱۱ مشهد افزود: تلاش ما بر این بوده است تا مجموعه ای ایجاد شود که تمام فعالیت های این دو گروه را پوشش دهد و هر دو همزمان بتوانند از این مجموعه بهره برداری کنند. سالن ورزشی مجموعه در سال ۹۷ ساخته شده بود اما برای بهره برداری آن برنامه ریزی صورت نگرفته بود.

 

وی بیان کرد: طراحی مجموعه از آبان ماه سال ۹۹ آغاز شد و توانستیم در مدت هفت ماه این پروژه را به بهره برداری برسانیم، طراحی مجموعه نیز به گونه ای است که در شان مادران و فرزندان آنان باشد، در فضای باز مجموعه نیز فعالیت های تفریحی و ورزشی مناسب با رده های سنی مختلف طراحی شده است، همچنین فضاهای مخصوصی برای استفاده بانوان باردار و سالمندان نیز تعبیه شده است.

 

عرب احمدی خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر این مجموعه، مسیر دوچرخه یک و نیم کیلومتری است که مسیر کودک و مادر از یکدیگر مجزا است تا امنیت کودکان حفظ شود.

کد خبر 1070239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha