تجلیل از اصناف خوش حساب در قالب «سه شنبه های تکریم» با همت کانون شهدای سولان همدان

نعیمی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای سولان در قالب «سه شنبه های تکریم» از کسبه خوش حساب عضو محفل انس با قرآن کانون تجلیل به عمل آورد.

«اسماعیل نعیمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای سولان در روستای سولان از «محمدرضا شریفی» یکی از کسبه های خوش حساب عضو محفل انس با قرآن کانون که با حضور اول وقت در نماز جماعت مسجد همواره حضور مستمر دارند، در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل به عمل آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای شهدای سولان افزود: همچنین از نانوای دست به خیر روستای سولان که به صورت نسیه به اهالی نیازمند نان می دهد و به برخی نیازمندان  نان رایگان می دهد، در قالب سه شنبه های تکریم با دادن هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

وی اظهار داشت: به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون‌های فرهنگی هنری اجرایی می شود.

 

نعیمی ادامه داد: این طرح در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد انجام می‌شود.

 

وی همچنین به برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در کانون  اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن و برنامه های متنوع در دهه کرامت، برگزاری برنامه سخنرانی جهت بصیرت افزایی و حضور حداکثری در انتخابات از دیگر فعالیت های کانون است.

 

 

کد خبر 1070259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha