تزریق واکسن داخلی باعث اطمینان مردم و دلگرمی کادر درمان به توانایی های کشور می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استفاده رهبر انقلاب از واکسن ایرانی ضد کرونا واکنش نشان داد و این اتفاق را باعث اطمینان مردم و دلگرمی کادر درمان به توانایی های داخلی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (5 تیر ماه) در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: شهید بهشتی جزو شخصیت‌های نادر انقلاب اسلامی و معمار قوه قضائیه کشور بودند و یک فقیه، دانشمند و مدیر توانا بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واکسن تولید داخل تزریق می شود و تولید آن باعث حیرت بسیاری از کشورهای جهان شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با اعتماد کامل واکسن ایرانی را تزریق می کند و باعث انرژی و امید مثبت به کادر درمان در داخل کشور می شود که این اعتماد اطمینان مردم و دلگرمی کادر درمان به توانایی های داخلی را به همراه دارد.  

 

وی با بیان اینکه موسسه پاستور و رازی در حال تلاش برای تولیدات مناسب در حوزه واکسن کرونای ‌داخلی هستند، ادامه داد: در استان تلاش این است سرعت تزریق واکسن کرونا ادامه داشته باشد.

 

کلانتری با بیان اینکه عادی انگاری در رعایت پروتکل ها دیده می شود و باید فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در دستور کار قرار گیرد، گفت: با رعایت پروتکل ها بستری ها، افزایش بیماری و فوتی ها کمتر خواهد شد و اصناف و بازاریان می توانند با خیال آسوده تری فعالیت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کس خود و دیگران را مسئول بداند تا پروتکل های بهداشتی رعایت شود، یادآور شد: در شرایطی که واکسیناسیون صورت می گیرد در کنار رعایت پروتکل ها شاهد افزایش بیماری ها نخواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه شاهد افزایش روند بیماری هستیم، گفت: کنترل های شبانه توسط نیروی انتظامی، کنترل بازار، پایانه ها درون شهری باید ادامه داشته باشد.

 

کلانتری با بیان اینکه سلامت و نظارت بر کنکور در استان پیگیری می شود، اظهار کرد: در محل برگزاری کنکور باید از تجمع پرهیز کرد تا خطرات کمتری مشاهده شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به گرمی هوا، کم آبی و افزایش مصرف برق اشاره کرد و یادآور شد: در استان به منظور جلوگیری از افزایش مصرف برق توسط مشترکان مدیریت مصرف صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه پروژه مهمی یعنی پست بهمئی، خط انتقال بهمئی، پست دهدشت، مجموعه گچساران  با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان دنبال شد، گفت: این بهره برداری در ارتباط  تصویری با وزیر نیرو افتتاح شد.

کد خبر 1070262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha