شهدا و ايثارگران صاحبان اصلي انقلاب اسلامي هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدا و ايثارگران صاحبان و معماران اصلي انقلاب اسلامي هستند و بايد نسل‌های جدید را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید محمد جلال زمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان کامیاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا بهترين الگوي براي تاسي جوانان هستند كه سيره و راه آن‌ها بايد براي نسل جديد كشور تبيين و نهادينه شود.



وي افزود: شهدا و ايثارگران صاحبان و معماران اصلي انقلاب اسلامي هستند و باید فرهنگی ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم. 



معاون فرهنگی و آموزشی    بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بيان اينكه استقلال و سربلندي امروز ايران و انقلاب اسلامي مرهون خون شهداست عنوان کرد: آزادي، عزت، شرف و پيشرفت‌هاي كشور مديون ايثارگري ايثارگران و بذل خون شهداي انقلاب و دوران دفاع مقدس در راه برپايي اين نظام است.



وي اضافه كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران شجره پاكي است كه با خون شهدا آبياري شده و خون بهترين بندگان خداوند در كشور ايران براي حفظ و نگهداري اين شجره پاك ريخته شده است لذا تكريم خانواده‌های شهدا و ایثارگران در واقع تكريم كشور و ملت ايران است.



زمانی ادامه داد: همان‌طور كه خون سيّدالشهدا سبب سلامت نسل‌هاي مختلف شده، به طور حتم خون شهداي گرانقدر نیز عزت و سربلندی را به همراه داشته و اگر به درستي به نسل جوان و نوجوان انقلاب معرفي شود سبب سلامت روح و جان نسل‌هاي آينده كشور و جهان خواهد شد.

کد خبر 1070263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha