اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در جهرم

حق پرست گفت: طرح برخورد با خودروهای دارای تخلفات مخدوشی پلاک از امروز در شهرستان جهرم اجرایی شده است.

«محمد حق‌پرست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای عملیاتی کردن دستوالعمل ابلاغی پلیس راهور استان و ناجا، پلیس راهور شهرستان جهرم نیز در نظر دارد به صورت همزمان با پلیس راهور سایر شهرستان‌های کشور، طرح برخورد با خودروهای دارای تخلفات مخدوشی پلاک در شهرستان اجرایی کند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم به اهداف این طرح اشاره کرد که شامل انضباط بخشی ترافیکی و افزایش رضایتمندی عمومی و آحاد شهروندان قانونمند، پیشگیری از تضییع حقوق افراد بی گناه و قانونمند که بعضا جریمه ای به ناحق و ناروا برای آنها ثبت می‌شود و  پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی افرادی قانون گریز که به قصد ارتکاب تخلف و یا جرم، نسبت به دستکاری ارقام و پوشاندن پلاک خودرو، اقدام می کنند، می شود.

 

وی عنوان کرد: پلیس راهور شهرستان جهرم از تمامی شهروندان قانونمند درخواست دارد، کارکنان پلیس راهور را در اجرای این طرح موثر  با رویکرد ارتقاء انضباط اجتماعی-ترافیکی یاری کنند.

 

حق پرست خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلفات مذکور، ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه ‌در پارکینگ های توقیفی، راننده متخلف برابر مفاد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی به مراجع قضایی معرفی می شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهرم گفت: همچنین راننده متخلف، مکلف به پرداخت خلافی و مفاصا حساب خودرو خود و سایر پلاک های سوء استفاده شده می‌شود.

کد خبر 1070336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha