پرداخت الکترونیکی شهریه به حساب مددجویان دانشجو

کشفی نژاد گفت: در پی هم افزایی بهزیستی فارس با دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت الکترونیکی شهریه به کارت مددجویان دانشجو انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه 6 تیر) در جلسه هماهنگی بهزیستی فارس و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدف حل مشکلات دانشجویان تحت پوشش بهزیستی فارس، این تعامل به انجام می رسد و حل مشکلات شهریه دانشجویی اولویت بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: مغایرت های آماری در سال های قبل و نقایص موجود در پرداخت متمرکز، موجب شد برای شفافیت بیشتر، تسریع فرایند پرداخت شهریه و صیانت از جایگاه اجتماعی و شان افراد تحت پوشش بهزیستی، پرداخت الکترونیکی شهریه به کارت مددجویان دانشجو انجام شود که این روش به نفع مددجو است.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید مبلغی که توسط بهزیستی به صورت متمرکز به حسابشان واریز می شود را به حساب دانشگاه ‌آزاد واریز کنند و در صورت مشروطی و ادامه دار شدن روند تحصیل مشمول پرداخت کمک هزینه شهریه به طور کامل نخواهند بود.

مدیرکل بهزیستی فارس تاکید کرد: علاوه بر کمک هزینه‌های شهریه و کمک هزینه تشویقی برای دانشجویان موفق تحت پوشش، دانشگاه آزاد اسلامی نیز با پرداخت وام به حل مشکلات شهریه دانشجویان تحت پوشش کمک خواهد کرد.

کشفی نژاد اعلام کرد: مددجویانی که معلولیت متوسط، شدید و بسیار شدید دارند، فرزندان شبه خانواده، فرزندان امداد بگیر، فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل و زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها، مشمول دریافت کمک هزینه بهزیستی برای  تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی دارای شهریه می شوند.

کد خبر 1070446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha