روحیه بانشاط و اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی پیشوا یک فرصت طلایی برای منطقه است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: روحیه بانشاط و اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی پیشوا یک فرصت طلایی برای منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا بمناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار با مسئولان قضایی گفت: خوشبختانه‌ انتخابات ۲۸ خرداد هم در سطح ملی و هم در سطح شهرستانی به خوبی و با مشارکت پرشور مردم برگزار شد که این حضور را ارج‌ نهاده و از زحمات عوامل و دست‌اندرکاران این رویداد مهم تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از خدمات دستگاه قضایی به مردم اظهار داشت:‌ قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی کشور نماد برپایی قسط و عدالت بوده و نگاه متفکر شهید دکتر بهشتی همواره در این نهاد جاری و حاکم است.عملکرد قوه قضاییه در سطح ملی مورد رضایت مردم است و در سطح شهرستان نیز مسئولان قضایی مایه آرامش و دلگرمی مردم و سایر دستگاه‌ها هستند.

عباسی افزود:‌ علیرغم‌ وجود تفکرات متفاوت میان روسای نهادهای عضو شورای تامین، از آنجا که اصل و مبنا بر خدمت‌رسانی به مردم است، همگی در یک جهت حرکت کرده و با وحدت، تعامل و هم‌افزایی باعث شده‌اند تا آرامش نسبی در شهرستان حاکم شود.نتیجه این وحدت و همگرایی در انتخابات ۲۸ خرداد به خوبی مشهود و نمایان بود که با هم‌افزایی دستگاه‌ها و حضور پرشور مردم در نهایت سلامت و قانونمداری به اجرا درآمد.

فرماندار پیشوا بیان کرد: دست حمایت شورای تامین همواره پشتیبان و یاریگر دستگاه‌هایی است که خدمات خوب به مردم ارائه می‌دهند و با دغدغه‌مندی امورات آنان را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت مدیران در سطح شهرستان اظهار داشت: تعامل، هم ‌افزایی، روحیه با نشاط، حضور میدانی و اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان پیشوا‌ یک‌ فرصت طلایی است و مدیران باید قدر این فرصت را بدانند.

عباسی در پایان گفت:‌حضور رییس محترم دادگستری شهرستان در جمع صنعتگران در هفته قوه قضائیه باعث دلگرمی و امیدواری تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است و جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 1070458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha