ایجاد دسترسی از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) قرچک

شهردار شهرستان قرچک گفت: دسترسی از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) قرچک ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک دراین خصوص اظهار کرد: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی، دیواره سنگی در دو طرف مسیل رودخانه لات آجی انجام شده است و عملیات بتن ریزی اجرای فوندانسیون کف نیز به اتمام رسیده است.
وی افزود: احداث این دیواره باعث می شود که در سیلاب ها، آب بدرستی به سمت خارج شهر هدایت شود و مشکلی از نظر آبگرفتگی های احتمالی در این نقطه از شهر نداشته باشیم.
شهردار قرچک با بیان اینکه در زمان بارش‌های شدید یکی از مهمترین دلایل طغیان و آبگرفتگی عدم لایروبی درست کانال‌ها و رودخانه‌های زیرزمینی است، اضافه کرد: امسال با استفاده از برنامه زمان بندی عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات‌آجی از بلوار امام خمینی(ره) تا کمربندی سردار شهید سلیمانی با 422 متر طول و 12 متر عرض با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به اتمام رسید.
وی از ایجاد دسترسی از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: شهروندان براي تردد و دسترسي از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) دچارمشكل بودند كه احداث اين خیابان رفت و آمد آنها را تسهيل داد.
شهردار قرچک افزود: همزمان با  بهسازی رودخانه لات آجی براي سهولت در تردد و دسترسي آسان شهروندان، عمليات احداث خیابان کنارگذر رودخانه در دستور كار مدیریت شهری قرار گرفت که هم اکنون این محور در حال آسفالت است و برای تردد باز خواهد شد.
خرمی شریف در پایان اظهار کرد: این خیابان 6 متر عرض و 422 متر طول دارد و برای احداث این خیابان بیش از 830  میلیون تومان اعتبار صرف شده است که 360 میلیون تومان برای آسفالت، 400 میلیون تومان برای جدول گذاری و 70 میلیون تومان برای زیرسازی هزینه شده است.

کد خبر 1070462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha