آغاز کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) همدان

زهدی گفت: جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) کلاس های تابستانی خود را آغاز کرد.

«هاشم زهدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کلاس های متنوع اوقات فراغت شامل کلاس های آموزشی و هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به منظور غنای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) همدان افزود: کلاس ها زیر نظر مربیان مجرب در محورهای علمی، دینی، فرهنگی، اردویی و تفریحی برگزار می شود و استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان الزامی است.

 

وی بیان کرد: برنامه های دینی و فرهنگی شامل کلاس های قرآن، عقاید، احکام ، برنامه های ورزشی و تفریحی و برنامه های علمی و آموزشی شامل آموزش زبان، خوشنویسی و آمادگی دفاعی است.

 

وی با بیان اینکه هدف برنامه های اوقات فراغت باید تربیت جوانان سالم و متدین باشد، گفت: توجه به مسایل جوانان از ضرورت های جامعه است.

 

زهدی اظهار داشت: بسیاری از بزرگان در دوران جوانی و نوجوانی شناخته شده اند و بزرگترین كشفیات، ابتكار، نوآوری و خلاقیتها نیز در دوره جوانی دانشمندان بروز كرده است.



وی تصریح كرد‌: آینده كشور در گرو پرورش استعدادهای همین جوانان است و مسیر توسعه كشور از گذرگاه اندیشه جوانان امروز عبور می كند.

کد خبر 1070463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha