۱۱ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی خرداد ماه امسال ۱۱ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۱۸۵ سهم به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با اردیبهشت ماه ۳۱ درصد رشد داشته است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی خرداد ماه  شاخص کل تالار بورس ایران حدود 13 هزار و 820 واحد افزایش داشته است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی خرداد ماه امسال 11 میلیون و 718 هزار و 185 سهم به ارزش 143 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با اردیبهشت ماه 31 درصد رشد داشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه به عدد 343 میلیارد ریال رسیده و از مجموع معاملات 27 درصد آن مربوط به خرید سهام  و 73 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی گفت: طی سه ماه نخست امسال  10هزار و 53 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

 

هریوندی با بیان اینکه در 2 ماه ابتدای سال جاری مجموعا چهار و 461 نفر از استان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، افزود: توصیه می شود سرمایه گذاران قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن ( با سطوح متفاوت ریسک) کسب نمایند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازارو سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1070471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha