آسانسور های غیر استاندارد پلمپ می شود

قنبریان با اشاره به نظارت و بازرسی بر عملکرد آسانسورها، گفت: آسانسورهای غیر استاندارد پلمب می شود.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به صورت مستمر برعملکرد آسانسورهای استان نظارت می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان از پملپ آسانسور های غیر استاندارد خبرداد و خاطرنشان کرد: در گام اول اخطار نسبت به استاندارد سازی آسانسور نصب شده اخطار داده می شود.

 

وی افزود:  با توجه به ابلاغ اخطار نسبت به استاندارد سازی آسانسور نصب شده در ساختمان و عدم اقدام در مهلت مقرر، با اخذ نظر مقام قضایی، نسبت به پلمپ آسانسور صورت می گیرد.

 

قنبریان با اشاره به اینکه اجرای مقررات استاندارد اجباری آسانسور‌های برقی از سال ۱۳۸۲ اعلام شد، ابراز کرد: بنابر این ساختمان‌های دارای آسانسور ملزم به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور‌های برقی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شده توسط این اداره کل، یک سال اعتبار دارد و لازم است آسانسور‌ها حین بهره برداری، تحت سرویس و نگهداری مستمر ماهیانه توسط نصابان مجاز قرار گیرند.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: علاوه بر آن به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، باید پس از اتمام اعتبار تاییدیه، نسبت به ثبت درخواست بازرسی ادواری آسانسور اقدام شود.

کد خبر 1070540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha