۳۳۲۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام کمیته امداد هرمزگان پیوستند

تراهی گفت: از ابتدای سال تا کنون در قالب پویش ایران مهربان تعداد سه هزار و ۳۲۴ حامی جدید در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در هرمزگان ثبت نام کردند.

« جلیل تراهی »، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: سه هزار و 324 حامی جدید در قالب پویش ایران مهربان، حمایت از فرزندان ایتام و محسنین این نهاد در هرمزگان را از ابتدای سال تا کنون عهده دار شدند.


تراهی با تأکید بر اینکه پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان اجرا می شود، اظهار داشت: این تعداد حامی بیش از 16 هزار و 215 فرزند ایتام و محسنین بعنوان فرزند معنوی تحت سرپرستی خود قرار دادند.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: هم اکنون در استان هرمزگان هشت هزار و 800 یتیم و هفت هزار و 500 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که امیدواریم با افزایش تعداد حامیان سرانه هر یتیم و محسنین به 700 هزار تومان که سرانه کشوری می باشد برسیم.


این مقام مسئول به رشد 116 درصدی کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان در سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: بیش از 51 میلیارد و 980میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی ( کالا) توسط حامیان بزرگوار به خانواده های ایتام و محسنین مساعدت شده است.


تراهی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در سراسر استان هرمزگان  و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح «اکرام ایتام و محسنین» ثبت‌نام نمایندو با پرداخت حداقل 30 هزار تومان برای هر فرزند معنوی ،یک یا چند فرزند یتیم و محسنین  راتحت حمایت خود قرار داده تا بخشی از مشکلات خانواده های نیازمند مرتفع شود.

 

 

 

 

کد خبر 1070567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha