دستگیری از مردم یکی از وظایف کانون‌های مساجد در شرایط کرونایی بوده است

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه دستگیری از مردم یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونایی است گفت: امام جماعت محور مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری و دیگر فعالان مسجد بال پرواز برای یک روحانی و مسجد نمونه و موفق هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (یکشنبه ۶ تیر) در آئین رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه که توسط کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: خبرگزاری شبستان در انعکاس و انتشار اخبار و گزارشات دینی و معرفتی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: کانون روح‌الله اندیمشک با اقدامات و عملکردی که به ویژه در رویدادهای ملی «فهما ۱» و «ایران قوی» داشته، خوش درخشیده و کارهای بزرگی را انجام داده است.

 

وی حضور روحانیت ممتاز و برجسته را از عوامل موثر در موفقیت مجموعه‌ها برشمرد و اذعان کرد: حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک طلاب خوبی را از لحاظ علمی و اخلاقی تربیت کرده و این نشان می‌دهد که مدیریت و کادر این حوزه، به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه دستگیری از مردم یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونایی بوده است تصریح کرد: مساجد یکی از مجموعه‌هایی محسوب می‌شوند که مردم جهت بیان مطالبات به آنها مراجعه می‌کنند.

 

وی با بیان اينکه روحانیت و امام جماعت مساجد می‌توانند محله و منطقه را متحول کنند ادامه داد: امام خمینی (ره) دنیا را متحول کرد و اکنون پس از گذشت ۴۲ سال می‌بینیم که مکتب ایشان، شهید سلیمانی‌ها را پرورش می‌دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به اینکه روحانیت تاثیرگذاری ویژه‌ای دارد و مسجد بدون روحانی قطعا موفق نخواهد شد بیان کرد: ما امام جماعت را محور مسجد می‌دانیم و پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری و دیگر فعالان مسجد بال پرواز برای یک روحانی و یک مسجد نمونه و موفق هستند.

 

وی با بیان اینکه موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) با همکاری برنامه سمت خدا ۲۰ میلیارد تومان گوشت در سراسر کشور توزیع کرده است گفت: در ماه جاری ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت برای استان خوزستان در نظر گرفته شد که ما این بسته‌ها را در قالب رزمایش همدلی و مواسات در هشت شهرستان تقسیم کردیم.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه مساجد نقش محرومیت‌زدایی در مناطق را دارند خاطر نشان کرد: امید است شاهد روزی باشیم که محرومی در جامعه اسلامی نبینیم و قله‌های پیشرفت و تعالی اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده را بیش از پیش در جامعه مشاهده کنیم.

 

در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع ۳۰۰ بسته گوشت گرم ۱.۵ کیلوگرمی به مبلغ ۶۳ میلیون تومان میان خانواده‌های نیازمند و اقشار کم درآمد صورت گرفت.

 

کد خبر 1070579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha