فعالیت ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت در کشور

حسن مظفری با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت در کشور در تابستان سال جاری، گفت: بیش از یک میلیون دانش‌آموز تا کنون در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت در کشور در تابستان سال جاری فعالیت خواهند کرد و بیش از یک میلیون دانش‌آموز تا کنون در این برنامه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

 

حسن مظفری ادامه داد: کارگروه‌های استانی اوقات فراغت تابستان تشکیل شده و دانش‌آموزان برای حضور در برنامه‌های اوقات فراغت جذب می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان زنجان نیز 85 پایگاه اوقات فراغت راه‌اندازی شده است که 77 هزار و ۵۴۷ دانش‌آموز از این فعالیت‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

به گفته مظفری برنامه‌های تابستانی در پنج محور تخصصی مهارت ارتباطی، معرفتی، هویتی، بصیرتی؛ مهارت فرهنگی، هنری، نشاط آور و شادی بخش؛ مهارت حرفه ای؛ مهارت اقتصادی و اشتغال زایی؛ مهارت ورزشی و سلامت تا 31 مردادماه امسال برگزار می شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال طبق دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد و به همین دلیل بخش اعظمی از کلاس ها در فضای مجازی و در قالب شبکه دانش آموزی شاد خواهد بود.

 

کد خبر 1070582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha