۱۵۰ مسجد برتر و فعال در بستر شبکه شاد فعالیت می کنند

کاظمی با اشاره به فعالیت ۱۵۰ مسجد برتر و فعال در بستر شبکه شاد، گفت: سوگواره محرم و احلی من العسل در محرم امسال در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش امروز در جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت تابستان در شرایط کرونایی نسبت به سال گذشته هم‌افزاتر و هماهنگ‌تر برگزار می شود.

 

علیرضا کاظمی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان امروز در سراسر کشور آغاز شد، گفت: امکان استفاده از فعالیت های اوقات فراغت از طریق شبکه شاد و پورتال همگام امکانپذیر است.

 

وی ادامه داد: به همین منظور سرویس های جدید در شبکه شاد راه اندازی شده است و 150 مسجد برتر و فعال نیز در شبکه شاد فعالیت می کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه سیستم پایگاه اوقات فراغت نیز برای بهره‌گیری بیشتر دانش‌آموزان وصل شده است، گفت: استان زنجان به عنوان ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی انتخاب شده است به همین دلیل سوگواره محرم و احلی من العسل در محرم امسال در زنجان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت در بستر شبکه شاد اجرا می شود، گفت: اولویت برنامه‌های تابستانی تحقق شعار سال خواهد بود.

 

کاظمی در پایان از ثبت‌نام یک میلیون دانش‌آموز در سامانه همگام خبر داد و یادآور شد: دانش‌آموزان به مدت ۶ هفته می‌توانند از طریق شبکه شاد و سامانه همگام در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند.

 

کد خبر 1070591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha