کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در بانه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷دستگاه (ماینر) استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال و ۱۵ دستگاه فن خنک کننده توسط ماموران انتظامی بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بانه یک واحد منزل مسکونی در اطراف شهر که اقدام به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کرده بود، شناسایی شد.



وي افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگي با مراجع قضائي به محل اعزام و در بازرسی از آن 27 دستگاه ماینر و 15 دستگاه فن خنک کننده که به صورت مخفیانه راه‌اندازی و در حال استخراج ارز دیجیتال بود، کشف شد.


فرمانده انتظامي استان کردستان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌‌های کشف شده را بالغ بر 29میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در اين رابطه 3 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائي قرار گرفتند.



اعتراف به 28 فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 28 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

 

سردار آزادی بیان کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.



وی خاطر نشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری 19 سنندج یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و طی یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند.



فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 28 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.



وی با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این عملیات عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 1070617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha