مجلس باید  برای بررسی صلاحیت‌ ها ایده جدید ارائه دهد

امام جمعه دهدشت عملکرد دستگاه قضا در برگزاری امنیت انتخابات شهرستان را مطلوب دانست و گفت: انتخابات شورا در استان ما یک معضل فرهنگی بوده و مجلس باید برای بررسی صلاحیت‌ ها ایده جدید ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امروز (۶ تیر ماه) در دیدار مسئولان قضایی شهرستان کهگیلویه که به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید بهشتی در شرایط دشوار مسئولیت قوه قضائیه را پذیرفت، اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی با مردم و برای مردم بود، از تلاش دیگران برای ترور نترسید بلکه تیغ قلمش برنده‌تر هم شد و خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.

 

امام جمعه دهدشت گفت: مسئولان قفضایی با الگوگیری از ساده‌زیستی شهید بهشتی، نگاه مادی گرایانه به مسائل نداشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه قضا در برگزاری امنیت انتخابات شهرستان مطلوب است، ادامه داد: انتخابات شورا در استان ما یک معضل فرهنگی بوده و مجلس باید برای انتخابات شوراها و بررسی صلاحیت‌ها ایده جدید ارائه دهد.

 

حجت‌ الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه اگر حضور مسئولان دستگاه قضا نبود در برگزاری انتخابات مشکلات بسیار نگران کننده پیش می‌ آمد، گفت: توقع هم این است که در رابطه با مسئله اتفاقات انتخابات ذره‌ای کوتاه نیایند.

کد خبر 1070621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha