بسیجی جریانی متصل به ولایت فقیه بوده و در چارچوب انقلاب اسلامی عمل می‌کند

مهدی حاتمی گفت: بسیجی جریانی متصل به به ولایت فقیه است که در چارچوب انقلاب اسلامی عمل می‌کند و هر ماموریتی به بسیجی واگذار شود انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی حاتمی مسئول بسیج اساتید کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه استان اظهار کرد: کردستان استانی بکر است که با مطالعه و فعالیت می‌توان مشکلاتی از جمله فقر، بیکاری و حاشیه‌نشینی را در این استان کاهش داد.

 

وی افزود: بسیج اساتید استان آماده همکاری و کمک به مسئولان در راستای همفکری برای رفع مشکلات استان کردستان است.

 

وی خاطر نشان کرد: مطالبه‌گری مردم این استان با ادبیات اسلامی، ادب و متانت باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مردم استان مردمی قدر شناس هستند و نیاز است به مطالبات آنها توجه شود.

 

مسئول بسیج اساتید کردستان توجه به معضلاتی از جمله طلاق را نیازمند برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اثربخش دانست و اعلام کرد: بسیج اساتید استان آمادگی لازم را برای مطالعه و شناسایی دلایل معضلات استان دارند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

 

حاتمی افزود: بسیجی متصل به جریان ولایت فقیه است و در چارچوب انقلاب اسلامی عمل می‌کند و هر ماموریتی به بسیجی واگذار شود انجام خواهد داد.

 

حجت‌الاسلام علی اکبر هوشیاری مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد واحد سنندج نیز در این دیدار عنوان کرد: حد فاصل شهادت دو شهید بزرگوار شهید چمران در 31 خرداد و شهادت شهید بهشتی در هفتم تیرماه می‌تواند به عنوان فرصتی برای نامگذاری مناسبتی جدید در تقویم باشد.

 

وی افزود: تخصص، تعهد، تکلیف از ویژگی‌های استاد بسیجی است و اساتید بسیجی براساس این ویژگی‌ها عمل می‌کنند.

 

وی گفت: رها کردن حمایت از استعمار شاخصه اصلی همه بسیجیان است و توجه به این موضوع به خروجی منجر خواهد شد که رهبر انقلاب فرمودند خروجی دانشگاه باید چمران‌ها باشد.

 

جمشید منتشلو مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان کردستان نیز در این دیدار اعلام کرد: بسیج فرهنگیان استان در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت مردم در این عرصه تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه وحدت و جلوگیری از اختلاف و تفرقه باید در استان نمود بیشتری داشته باشد، اعلام کرد: وجود تفرقه برای این استان آسیب‌زاست و می‌تواند برای ملت ایران تهدیدی جدی باشد که از سوی دشمنان در حال پیگیری است.

 

وی با بیان اینکه کمرنگ شدن برخی فرهنگ‌ها و آداب و رسوم‌های این مرز و بوم بیانگر نسل‌کشی فرهنگی است، گفت: بسیج اساتید باید در راستای جلوگیری از نیل‌کشی فرهنگی همکاری و همت کنند.

 

ناهید همتی از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد کردستان نیز در این دیدار اعلام کرد: باتوجه به حضور حداکثری مردم ایران و پشت سر گذاشتن انتخابات 28 خرداد، مطالبات زیادی وجود دارد و باید مسئولان مطالبات مردم را گوش دهند و پیگیر باشند.

 

وی بسیج اساتید استان را افرادی دغدغه‌مند و دلسوز دانست و یادآور شد: سنندج دارای مشکلات زیادی از جمله طلاق، اعتیاد، بیکاری، مشکلات زیرساختی و غیره است و امیدواریم در دولت جدید قلم بطلانی بر باندبازی‌ها و جناح‌بازی‌ها کشیده شود و کردستان که دارای طبیعت خدادی است و سرزمین غنی است با همت مسئولان زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه شایسته سالاری و تخصص گرایی در این استان فرهنگی آنگونه که باید و شاید وجود ندارد، افزود: امیدواریم در دولت جدید به این مهم توجه شود چرا که مردم کردستان در زمان مرزداری و در زمان جنگ در برابر دشمنان ایستادند اما از سفره انقلاب بهره چندانی نبرده‌اند.

 

همتی بسیج اساتید را افسران جنگ نرم خواند و گفت: بسیج اساتید مراکز آموزش عالی نیازمند توجه بیشتری هستند تا بتوانند محقق کننده منویات مقام معظم رهبری در استان باشند.

 

 

 

کد خبر 1070629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha