تعدادی از کانون های مساجد برنامه های فرهنگی، آموزشی تابستانه خود را اعلام کردند

تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به تدارک برنامه های فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای تابستان و غنی سازی اوقات فراغت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ قبل از شیوع کرونا، هر ساله طرح تابستانی اوقات فراغت با سرفصل های متنوع در تعداد زیادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد در جای جای کشور و استان کرمان برگزار می شد.

 

با شیوع کرونا نه فقط فعالیت های تابستانه، که کل فعالیت های حضوری کانون های فرهنگی هنری مساجد تحت الشعاع قرار گرفت و بیشتر معطوف به فضای مجازی و توزیع کمک های مؤمنانه شد و طرح های ملی فهما و ایران قوی تجربه موفق کانون های مساجد در همین ایام کرونایی شد.

 

امسال در حالیکه دومین تابستان کرونایی از راه رسیده، فعالیت تابستانه کانون ها در بخش های فرهنگی، تفریحی و آموزشی به صورت محدود و در تعداد اندکی از کانون ها که شرایط برگزاری داشته باشند؛ برای غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.

 

کانون فرهنگی هنری شهید عبداللهی کلاس های تابستانی برای بانوان در مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه تدارک دیده که شامل پته دوزی، قلاب بافی، خیاطی کاربردی، مکالمه عربی و... است.

 

کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وابسته به مسجد قائم کرمان هم برای ترم تابستانه از پسران ۱۲ تا ۱۸ سال برای برنامه های تربیتی، تفریحی، آموزشی و مهارتی ثبت نام می کند.

 

کانون فرهنگی هنری الزهرا سلام الله علیها رفسنجان نیز قرار است کلاس های قرآن(روان خوانی، تجوید، حفظ) احکام و رباتیک برگزار کند.

کد خبر 1070641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha