هشدار رییس دادگستری آستارا نسبت به تغییر کاربری اراضی

جاذب نسبت به تغییر کاربری اراضی در شهرستان آستارا هشدار داد و گفت: هرگونه تغییر کاربری باید طبق قانون باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس جاذب» امروز (یکشنبه، ۶ تیر) با تبریک هفته قوه قضاییه بر نظارت مستمر در همه حوزه ها تاکید کرد و افزود: اگر نظارت‌ ها مداوم باشد، وقوع جرم و سایر سودجویی ها نیز کاهش پیدا می کند.

 

رییس دادگستری بندر آستارا با بیان اینکه امروز همزمان با هفته قوه قضاییه دومین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در این شهرستان افتتاح شد، افزود: تسریع در فرآیند دادرسی عادلانه و به حداقل رساندن مراجعین به محاکم قضایی با هدف بالا بردن رضایتمندی عمومی از اهداف راه اندازی این دفاتر است.

 

وی فعالیت دادستانی و دادگستری را در سه حوزه دادسرا، محاکم و شورای حل اختلاف دانست و تصریح کرد: در یکسال گذشته، در حوزه محاکم ۱۱ هزار و  ۷۰۰ فقره پرونده وارد هفت شعبه شد که هر شعبه ۱۷۰۰ پرونده ورودی داشت  و در هر ماه ۱۴۰ پرونده بررسی شد.

 

جاذب گفت: در حوزه شورای حل اختلاف هشت هزار و ۵۰۰ پرونده وارد ۱۰ شعبه آستارا و لوندویل شد که هر شعبه ۹۵۰ فقره پرونده ورودی داشت و ماهیانه ۸۰ پرونده بررسی شد.

 

رییس دادگستری بندر آستارا نسبت به تغییر کاربری اراضی در شهرستان آستارا هشدار داد و ادامه داد: هرگونه تغییر کاربری باید طبق قانون باشد.

 

وی اضافه کرد: هرگونه ساخت و ساز باید در داخل طرح‌ های هادی و با همه مجوزها انجام شود و در غیر این صورت نیز توسط دستگاه‌ های متولی نیز تخریب و قلع و قمع می ‌شود.

 

جاذب با بیان اینکه برای پنج فقره از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی پشت باغ پرندگان آستارا نیز حکم تخریب و قلع و قمع صادر شده است، خاطرنشان کرد: انشعابات آب، برق، گاز و تلفن ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه قطع شده است.

 

رییس دادگستری بندر آستارا گفت: هرگونه ساخت و ساز جدید و غیرمجاز در اراضی پشت باغ پرندگان و اراضی سایر مناطق نیز متوقف می شود و همه لوازم به کار گرفته در این ساخت و سازها نیز توقیف می شود.

کد خبر 1070674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha