پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی که با حضور جمعی از متولیان فرهنگی و رسانه ای استان همراه بود، اظهار داشت: تداوم برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای و تخصصی یکی از اقدامات ارزشمند خانه مطبوعات استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشنواره مطبوعات فرصتی برای شناسایی استعدادهای جدید و تجلیل از فعالان حقیقی عرصه رسانه استان است، خاطرنشان کرد: جشنواره مطبوعات می تواند بعنوان شاخصی منطقی جهت معرفی الگوهای جددید در عرصه رسانه های استان باشد.

وی با بیان این‌که رویکرد خانه مطبوعات استان در برگزاری تخصصی جشنواره های مطبوعاتی قابل تأمل و حمایت است، گفت: امروز رسانه های مکتوب و مجازی استان اغلب به دلیل عدم بهره مندی از خبرنگاران تخصصی در عرصه های مختلف، از تولید محتوای وییه و خاص رسانه‌ای محروم هستند که برای جبران این کاستی؛ برگزاری جشنواره های مطبوعات تخصصی می تواند مفید و موثر باشد.

ناظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استان، اظهار داشت: نقش مهم و محوری رسانه ها در مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست، قطعا برگزاری این رویداد رسانه ای گامی در راستای شناساندن و برجسته‌سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه های استان است.

همچنین بابک دانش‌پناه، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در سخنانی با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره مطبوعات استان اقدامی مبارک و مهم در راستی ارتقای سطح کیفی آثار و تولیدات رسانه ای در استان است، گفت: اصحاب رسانه از جامعه هنری استان محسوب می شوند و آثار تولیدی آنان هر یک ارزش هنری خاص خود را دارد.

وی با تقدیر از متولیان برگزاری جشنواره مطبوعات استان گفت: همگرایی و تعامل ارزشمندی میان متولیان فرهنگی استان حاکم است و در این رویداد مهم رسانه ای استان نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در کنار خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

همچنین در این پایان این مراسم بهراد خلیلی، طراح پوستر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی به ارایه توضیحاتی در خصوص این اثر هنری پرداخت.

کد خبر 1070684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha