برای ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران همه ی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی  پای کار بیایند

محمدی گفت: برای تغییر وضعیت نامناسب سواحل و تفرجگاه‌های استان همه ی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان علوی تبار مازندران پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مهرداد محمدی» امروز(۶تیر) در همایش ساماندهی سواحل، جنگل و تفرجگاه‌های استان مازندران بیان کرد: انتظار ما توجه به حوزه فرهنگی و تبیین راهکار است، مسیرها باید مشخص شود، برخی از موانع را باید ببینیم، بحث آلودگی، محیط زیست برای شهری که بیش از یک میلیون مسافر ظرف دو هفته دارد باید بسیاری از مسائل را مورد توجه قرار بدهیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه در مسافرت‌ها مردم می‌خواهند راحت باشند، گفت: این مورد یک درجه تخفیف دارد، موانع و مشکلات زیادی وجود دارد که باید طراحی و مهندسی شود و بر مبنای اصول و ضوابط جلو برویم.


محمدی با تاکید بر انجام مهندسی فرهنگی، بیان کرد: وظایف کمیته‌ها باید مشخص شود، ما هم در کمیته تبلیغی نیاز به اصول و ضوابط داریم که بر مبنای همان عمل کنیم، مورد بعدی اینکه با توجه به اجرای طرح موفق سالم‌سازی دریا این است که ما ۳۰۰ درصد کاهش غریق داشتیم.

 

وی با انتقاد از وضعیت نابهنجار برخی تفرجگاه‌های استان که عمدتا در اختیار بخش خصوصی است، افزود: طرح‌های سالمسازی دریا هنوز در تمامی نوار ساحلی استان آغاز نشده، اما مسافران در حال استفاده از دریا و سواحل هستند که با توجه به مشاهدات عینی و بازدید‌های میدانی می توان گفت از نظر اخلاقی اوضاع مطلوبی مشاهده نشد.

 

محمدی تاکید کرد: برای تغییر وضعیت نامناسب سواحل و تفرجگاه‌های استان همه ی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان علوی تبار مازندران پای کار بیایند.

کد خبر 1070707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha