همراهی ائمه مساجد و ائمه جمعه در مقابله با شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است

شهبازی با اشاره به اینکه ائمه جمعه و ائمه مساجد نقش ویژه ای در مقابله با شیوع بیماری کرونا داشته و دارند گفت: مردم استان البرز با همکاری و مسئولیت پذیری اصناف نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا به صورت جهادی و عملیاتی عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که یکشنبه ۶ تیر در سالن شهداء دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: ائمه جمعه و ائمه مساجد نقش ویژه ای در مقابله با شیوع بیماری کرونا داشته و دارند. 

 

استاندار البرز افزود: مردم استان البرز با همکاری و مسئولیت پذیری اصناف نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا به صورت جهادی و عملیاتی عمل کردند.

 

وی اظهار کرد: تلاش های مجاهدانه و منسجمی در سطح استان البرز با هدف مقابله با بیماری کرونا صورت گرفت که یک نمونه آن در زمینه تأمین مواد ضدعفونی کننده و ماسک است.

 

بزرگترین کارخانه تولید ماسک خاورمیانه در البرز

 

استاندار البرز با اشاره به اهمیت همیاری و همکاری مسئولان و مردم البرز در جریان شیوع بیماری کرونا بیان کرد: اتحاد و انسجام مسئولان دستگاه های اجرایی استان با شهروندان البرزی با هدف پیشگیری از این بیماری ویروسی قابل تأمل است.

 

شهبازی ادامه داد: استان البرز توانست با برپایی بزرگترین کارخانه تولید ماسک خاورمیانه نیاز دیگر استان های کشور را در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی تأمین کند.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی تخت های فرنظینه در سطح استان البرز عنوان کرد: سپاه به عنوان یکی از برجسته ترین دستگاه هایی بود که در زمینه پشتیبانی و جهادی در جریان کرونا پای کار آمد.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز با جانفشانی پرسنل فداکار و تلاشگر در عرصه خدمت رسانی به بیماران با جدیت فعالیت داشت. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: امروز در موج جدید کرونا با توجه به وضعیت نارنجی استان البرز انتظار می رود تلاش ها در زمینه واکسیناسیون با اهتمام ویژه ای انجام شد. 

 

 

کد خبر 1070721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha