قانون باید به هنگام، بدون تبعیض و متناسب باشد

آیت‌الله ملک‌حسینی ضمن تاکید بر اینکه قانون باید به هنگام، بدون تبعیض و متناسب باشد، گفت: اگر مردم احساس کنند نظارت بر مدیران نظارت بر قدرت مندان وجود دارد، حساب کار دستشان می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضائیه، اعضاء شورای قضایی استان امروز (۶ تیر ماه) با آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

 

آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی» در این نشست بر لزوم توجه قضات به ارتقاء عدالت و توجه به کرامت انسانی تاکید کرد.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از حضور اعضای شورای قضایی تشکر کرد و با اشاره به تقوای الهی و رعایت حدود آن، گفت: عدالت فردی یعنی، ادای حقوق خود و خدا و عدالت اجتماعی یعنی ادای حقوق انسان‌ها است.

 

وی خطاب به اعضای شورای قضایی با بیان این که آبروی قضای اسلامی در دستان شما قرار گرفته، یادآور شد: قانون باید به هنگام، بدون تبعیض و متناسب باشد و اگر مردم احساس کنند نظارت بر مدیران و بر قدرت مندان وجود دارد، حساب کار دستشان می آید.

 

«حسن نگین تاجی» هم در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت یاد و نام و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی را گرامی داشت و به وضعیت آماری دستگاه های قضایی اشاره کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت زندان های استان در عملکردهای ترسیمی خوب و مطلوب است، گفت: آزادی ۳۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در یک ساله اخیر، اشتغال ۸۰۰ نفری زندانیان و دادرسی الکترونیکی ۸۹ درصدی در زندان های استان نشانه ارتقاء برنامه های ابلاغی این سازمان است.

کد خبر 1070742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha