پنج اثر هنری با محوریت افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان تولید شد

در کارگاه تخصصی طراحی پوستر حوزه هنری زنجان، پنج اثر پوستر با محوریت افشای حقوق بشر آمریکایی توسط هنرمندان این کارگاه طراحی و تولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت هنرمندان کارگاه تخصصی طراحی پوستر حوزه هنری زنجان، پنج اثر هنری در ابعاد ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر با محوریت افشای حقوق بشر آمریکایی و زیر نظر محمدمهدی ولیزاده، مدرس کارگاه، تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

پیرو بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی عمومی در موضوع افشای ابعاد مختلف حقوق بشر آمریکایی و نام‌گذاری هفته دوم تیرماه به نام هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی»، حوزه هنری استان زنجان نیز همزمان با این مناسبت اقدام به تولید 5 اثر هنری در قالب پوستر با محوریت جنایات دولت آمریکا نموده است که این آثار تولیدی در قالب نمایش در فضای مجازی در معرض بازدید عموم مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

پنج اثر هنری تولید شده در کارگاه تخصصی طراحی پوستر، بازتاب دهنده مجموعه عملکرد و اقدامات ایالات متحده آمریکا در نقض حقوق بشر در داخل کشور آمریکا و عملکرد ضد حقوق بشری این کشور در عرصه بین‌الملل و همچنین اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به مردم ایران را به شکل پوستر روایت کرده است.

کد خبر 1070784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha