فعالیت «پویش کریمانه» کاری ارزشمند برای زایر اولی ها و  نسل های آینده است

مدرس حوزه علميه قم گفت: فعالیت «پویش کریمانه» هم برای جذب زایر اولی‌ها و جوانان کشورموثر است وهمچنین برای کسانی که دوست دارند به زیارت آقا امام رضا(ع) مشرف شوند و نیازمند به زایر سرای ارزان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم راشد يزدي، مدرس حوزه علميه قم گفت:هر کس بتواند کار خیر انجام بدهد اجر و مزدفراوانی نصیبش می شود.

 

مدرس حوزه علميه قم با اشاره به فعالیت «پویش کریمانه» گفت: کار «پویش کریمانه »نیز از همان کارهای خیربرای زایر اولی ها  است که هم اجر فراوان دارد و همینکه این کار برای نسل های آینده نیز باقی می ماند.

 

وی با بیان اینکه کار«پویش کریمانه» کار خیرمندانه است، گفت، فعالیت «پویش کریمانه» هم برای جذب زایر اولی‌ها و جوانان کشورموثر است  وهمچنین برای کسانی که دوست دارند به  زیارت آقا امام رضا(ع) مشرف شوند و نیازمند به زایر سرای ارزان هستند. اميدوارم نسل جوان اين كشور بخصوص زایر اولی ها از حالات روحي  و معنوی خوبی از زیارت آیمه (ع) بهره مند شوند.

 

پویش کریمانه با هدف ساخت زائرسرای امام صادق(ع) در مشهد مقدس آغاز شده و قرار است در این زائرسرا خدمات ویژه اسکان و همچنین فعالیت ها و برنامه‌های فرهنگی ویژه به خانواده‌های محروم که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا نکرده اند ارائه شود.

کد خبر 1070851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha