مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد و خطرات آن ویژه اعضای نوجوانان کانون فرهنگی هنری عفت به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد و خطرات آن ویژه اعضای نوجوانان کانون فرهنگی هنری عفت به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این مسابقه با حضور دختران و پسران نوجوان این کانون برگزار و پس از داوری به منتخبان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه مطالب آموزشی در خصوص مضرات مواد مخدر و توزیع بروشور از دیگر بخش های این مسابقه بود که با استقبال خوب خانواده ها و نوجوانان قرار گرفت.

 

شیرپور ادامه داد: متاسفانه اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی جدی است که خانواده ها با آن دست به گیربان هستند و شبکه های اجتماعی به این مسئله دامن می زند تا افراد زیادی را با این آسیب گرفتار کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این سنین می تواند راهکار بسیار سازنده برای نوجوانان باشد تا با معضل اعتیاد و عواقب آن آشنا شوند و از این آسیب اجتماعی خود را مراقبت و محافظت کنند.

 

شیرپور اظهار داشت: این برنامه فرهنگی با هدف آگاهی بخشی به اعضای نوجوان این کانون و خانواده آنها برپا شده بود و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این راستا برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

 

کد خبر 1070857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha