برگزاری مراسم  شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در مسجد النبی (ص) تویسرکان

خدابخشیان گفت: مراسم بزگداشت هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری بعثت و نمازگزاران در مسجد النبی (ص) تویسرکان برگزار شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله «سید محمد حسینی بهشتی» و 72 تن از یاران‌ شهیدش گفت: مراسم بزرگداشت هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری بعثت و نماز گزاران در مسجد النبی (ص) تویسرکان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: در این مراسم امام جماعت مسجد  شب گذشته (۶ تیر) بعد از نماز به بیان فضایل و ویژگی های اخلاقی شهید بهشتی پرداخت.

 

وی ادامه داد: اخلاق، ایمان قوی، شجاعت، تواضع و فروتنی از ویژگی بارز شهید آیت‌الله بهشتی بود و همچنین وقت‌شناسی در تمامی امور ویژگی دیگری بود که شهید بهشتی به آن شناخته می‌شد، وقت‌شناسی در همه امور از اقامه نماز اول وقت گرفته تا وقت‌شناسی در دیدار و گفت وگو با افراد مختلف بسیار ارزشمند بود.

 

گفتنی است، شهید آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی، نخستین مسوول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و ۷۲ تَن از یاران وی در هفتم تیر ۱۳۶۰ بر اثر انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران، به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

کد خبر 1070867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha