مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد امام حسین (ع) روستای نجفیه تویسرکان

سوری گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش با همت پایگاه مقاومت امام محمد تقی (ع) و کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آینه وند در مسجد امام حسین (ع) روستای نجفیه تویسرکان برگزار شد.

عباس سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش مراسم بزرگداشت با همت پایگاه مقاومت امام محمد تقی (ع) و کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آینه وند در مسجد امام حسین (ع) روستای نجفیه تویسرکان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آینه وند روستای نجفیه تویسرکان افزود: در این مراسم امام جماعت مسجد به بیان ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید بهشتی پرداخت و گفت: این شهید بزرگوار الگوی مناسبی برای مدیران نظام است.

 

وی ااظهار داشت: شهید بهشتی الگوی موفق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی و یار مورد وثوق امام راحل (ره) بود..

 

سوری در بخشی از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان برای تضعیف اسلام و انقلاب ، گفت: ترور یكی ابزار دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی بود و شهادت شهید بهشتی ،مفتح مطهری و دیگر شهدای والامقام ناشی از این توطئه شوم دشمن بود.

 

گفتنی است، در تیرماه سال 1360 سالگرد فاجعه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی است؛ فاجعه خونباری که منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی، دبیر کل حزب و 72 تن از یاران امام شد که اکثر آن‌ها مسئولیت‌هایی را در اداره امور کشور بر عهده داشتند. چهار وزیر و 27 نماینده مجلس از جمله این 72 تن بودند. این حادثه که باعث از دست رفتن بسیاری از یاران صدیق انقلاب شد.

 

حضرت امام خميني(ره) درباره شهيد آيت الله بهشتي فرمودند: بهشتي يك فرد نبود بهشتي يك ملت بود يراي ملت ما.

 

 همچنين مقام معظم رهبري در خصوص اين شهيد بزرگوار فرموده اند: شهيد بهشتي يك شخصيت ممتاز بود و هيچكس را نمي شود با او مقايسه كرد.

 

کد خبر 1070892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha