آخرین وضعیت کیفیت بهداشتی هوای لرستان اعلام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وضعیت کیفیت بهداشتی هوای استان توسط گروه مهندسی محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارزیابی می شود.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در این برنامه وضعیت کیفیت بهداشتی استان توسط گروه های مهندسی ارزیابی می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در نخستین گام وضعیت کیفیت بهداشتی هوای استان لرستان در هفته اول تیر ماه 1400 بررسی شده است.

 

وی بیان کرد: طبق این ارزیابی وضعیت هوای استان در سه محوریت شمال، مرکز و جنوب استان بررسی می شود.

 

کوشکی بیان کرد: شمال استان با محوریت شهرستان بروجرد هم اکنون از نظر وضعیت بهداشتی هوای استان در وضعیت سبز قرار دارد و وضعیت هوای این شهرستان پاک است.

 

وی ادامه داد: شاخص آلاینده های هوا در شمال استان 33 و ذرات کوچکتر از 10 میکرون 36 و ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون 5/5 اعلام شده است.

 

کوشکی خاطرنشان کرد: مرکز استان با مرکزیت شهرستان خرم آباد هم در وضعیت سبز قراردارد و کیفیت هوای این شهرستان هم در وضعیت پاک قرار دارد.

 

وی ابراز کرد: شاخص آلاینده های هوا در مرکز استان 39 و ذرات کوچکتر از 10 میکرون 43 و ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون 5/7 اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: جنوب استان لرستان با مرکزیت شهرستان پلدختر هم در وضعیت سبز و کیفیت هوای پاک قرار دارد.

 

کوشکی اظهار کرد: شاخص آلاینده های هوا درجنوب استان 29 و ذرات کوچکتر از 10 میکرون 31 و ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون 7/4 اعلام شده است.

کد خبر 1070894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha