آمریکا مخالف استقلال کشورهاست/ دشمن ادعای حقوق بشر دارد

ابطحی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی گفت: آمریکا مخالف استقلال کشورها بوده و همواره برای این موضوع مانع تراشی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،« ابطحی» در جمع مردم تیران به مناسبت ترور شخصیت های مهم کشور اظهارداشت: آمریکا علیه کشورمان توطئه های زیادی داشته و از اول انقلاب تاکنون با تحریم، حمایت از صدام حسین در جنگ و حجمه های فرهنگی علیه نظام ما توطئه کرده است.

 

استاد دانشگاه امیرالمومنین(ع) اصفهان افزود: آمریکا مخالف استقلال کشورها بوده و همواره برای این موضوع مانع تراشی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شدید ترین تحریم ها را این سال ها علیه ایران وضع کرده است، تصریح کرد: با وجود این همه ظلم علیه ایران و دیگر کشورهای جهان ادعای حقوق بشر دارد و مسائلی مثل انتخابات و مشارکت ایران را مورد خدشه قرار می دهد.

 

استاد دانشگاه امیرالمومنین(ع) اصفهان ادامه داد: مشارکت نزدیک به 50 درصدی ملت ایران که مایه افتخار بود را کم رنگ می داند و مشارکت اندک دیگر کشورها مثل فرانسه را کاری ندارند.

 

*جلوی دشمن بایستیم

 

وی ترس از دشمن را موجب زیاده روی و زیاده خواهی دشمنان دانست و تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان و حفظ استقلال ضرورت دارد و باید دارایی ها و سرمایه های داخلی را حفظ کرد.

 

ابطحی دست یابی به واکسن در کشورمان را موضوع مهم کاهش وابستگی ها و عامل خودباوری بیان کرد و افزود: نباید این سرمایه های داخلی مورد بی مهری قرار گیرد و همواره چشم انتظار غرب باشیم.

 

وی با بیان اینکه پس از دست یابی به واکسن و ماسک آمریکا تحریم ها را لغو کرد، خاطرنشان کرد: این اقدام کار بزرگی نیست ولی تولیدات داخلی ایران توانست تحریم ها را بی اثر کند و نیازی به لغو تحریم ها نبود.

کد خبر 1070915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha