آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه و مبارزه با مواد مخدر در کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) گفت: آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه و روز مبارزه با مواد مخدر در کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با حضور اعضای کانون و مسئولان محلی شهر هشتجین اجرا شد.

«مریم زعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه و روز مبارزه با مواد مخدر در کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با حضور اعضای کانون و مسئولان محلی شهر هشتجین در مسجد فقیر اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف گرمیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش که به دست منافقین به شهادت رسیدند برگزار و مقام شامخ آن برزگواران تکریم شد.

 

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی در جامعه از دیگر بخش های این برنامه فرهنگی بود.

 

زعفری خاطر نشان کرد: گوشزد به خانواده ها برای کنترل رفتار عاطفی و اجتماعی نوجوانان و جوانان و آگاهی بخشی از مضرات مواد مخدر از جمله مباحثی بود که در این برنامه فرهنگی به آن تاکید شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) افزود: اعتیاد یک بلای خانمان سوز است که نباید اجازه دهیم دشمنان از طریق شبکه های اجتماعی به تبلیغ این معضل بپردازد.

 

کد خبر 1070922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha