حوزه های علمیه بشر را از شر ویروس حقوق بشر آمریکایی نجات دهند

آیت الله عبادی با بیان اینکه حوزه های علمیه و دانشگاهیان باید بشر را از شر ویروس حقوق بشر آمریکایی نجات دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد درس خوانده در کشور به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس و آمریکا می خوابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (7 تیر) در مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: بحث یک هفته نیست بلکه بیش از ۲ قرن است که حقوق بشر آمریکایی خودش را نشان می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حق و حقوق اصالت دارد، افزود: در نظام خلقت به این موضوعات اشاره شده است و خداوند متعال خالق هستی سر منشا حقوق است که هستی را بر حق آفریده است و هر تخلف از آن یک تضییع حقوقی محسوب می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در نظام تشریع حقوق برای انسان ها تبیین شده است و از نظر مبانی عقلی و وحیانی یک دوره عظیم فقه اسلام اصیل را باید بخوانیم تا متوجه حقوق اصیل تبیین شده در دین خدا شویم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه افرادی که به مقام های بالای می رسند بدانند که حق و عدل الهی در آخرت اجرا می شود، گفت: حقوق مردم سر جای خود قرار دارد و خداوند متعال هیچ گاه از این موضوع نمی گذرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: مراد ما از آمریکا و اروپا و غرب فرهنگ و سیاست حاکم بر این مناطق است و متاسفانه اول سنگ این حکومت ها بر سرخپوستان مظلوم آمریکا خورده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دروغ های حکومت های غربی بر ملا شده است، افزود: اروپایی ها بیش از ۸۰ میلیون سرخپوست را به قتل رساندند و زمین های آنان را تصرف کردند و بر روی قبرهای آنان تمدن ایالات متحده آمریکا را ساختند و این شناسنامه آنان است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اروپایی ها هرگز متمدن نبودند، ادامه داد: قرون وسطی اروپا مایه ننگ دین شده است و این عناصر کثیف و ستمگر و آلوده اقدام به قتل عام سرخپوست ها کردند و مشاهده کردید که بیش از یک هزار قبر کودکان بومی کانادا شناسایی شد و این موضوع مایه ننگ است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون هم نژادپرستی اروپایی ها در جهان قابل مشاهده است و دست به جنگ های بین المللی زده اند و سر بشر بلاهای بسیاری در آورده اند و اکنون سر بشر را با مبارزه با ویروس کرونا گرم کرده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه جلوی ویروس اروپایی و حقوق آمریکایی را باید بگیرید، افزود: این ویروس ببینید چه بلاهایی سر بشر در آورده است و هر جا فتنه و قتل و آوارگی وجود دارد توسط این ویروس ها ایجاد شده است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه حوزه های علمیه و دانشگاهیان باید بشر را از شر این ویروس حقوق بشر آمریکایی نجات دهند، ادامه داد: هر جا که بتوانند انسان پلید و بی سوادی را برای غارت اموال، فرهنگ و دین مردم روی کار می آورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در عربستان و بحرین و یمن ببنید که آمریکایی ها و اروپایی ها از بی شخصیت ها چه سوءاستفاده هایی می کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما همان اسلام است، افزود: برای موفقیت انقلاب اسلامی نباید غرب پرست باشیم و هنوز هم می بینیم که برخی افراد درس خوانده در کشور به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس و آمریکا می خوابند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر در مقابل این جنایت ها سکوت کنیم قطعا در آخرت مواخذه خواهیم شد، ادامه داد: حقوق ندیده و ستمگر را مدح نکنید و بدانید که گناه را دیگران کردند و اگر از آن حمایت کنیم در گناهشان شریک هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: امروز جهان اندازه یک کف دست شده است و ۲ قطب دارد و قدرت اطاعت طلب و عدالت طلب آن در کربلا تجمع می کنند و در انتظار ظهور امام زمان(عج) هستند و قطب دیگر آن قطب ستم به سرکردگی غرب است که در دنیا حکومت می کند.

 

 

 

 

کد خبر 1070940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha