راه اندازی مرکز خیریه «شهید محمد پیری» با همت کانون فاطمه الزهرا(س) همدان

زهدی گفت: مرکز خیریه شهید محمد پیری زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و با همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) همدان افتتاح شد.

«هاشم زهدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مرکز خیریه شهید «محمد پیری» با هدف نشر فرهنگ خیر واحسان وبا محوریت مساجد برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های خیران و نیکوکاران به نیازمندان راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) همدان افزود: ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه ، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی وحقوقی تاثیر گذار از جمله خیران ونیکوکاران محلات به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهدافی است که مرکزنیکوکاری دنبال می کند.

 

وی ایجاد مراکز نیکوکاری را از اقدامات مهم و اثربخش کمیته امداد استان همدان عنوان کرد و افزود: این مراکز در مساجد و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود که  یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آن توسط مردم است به طوری که جمع آوری کمک ها و توزیع آن به صورت کامل توسط خود آنها با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.

 

زهدی به توزیع 4 هزار پرس غذای گرم در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این غذاها در مناطق کوی کوثر، اسلامشهر و حصار راه علی آباد توزیع شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1070946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha