استفاده از سیستم های نوین؛ ورودی مراجعین به دادگستری را ۵۰ درصد کاهش داده است

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با استفاده از سامانه ها و سیستم های نوین در دستگاه قضایی استان، برابر آمار موجود ۵۰ درصد ورودی مراجعین به دادگستری‌ها کاهشی بوده که اقدامی ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در  همایش تجلیل از بازنشستگان ، قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان، با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر،  فلسفه برگزاری این همایش را  تجلیل و تقدیر از  همه کارکنان مجموعه به لحاظ همراهی ، زحمات و تلاش ها برنامه های دستگاه قضایی، بویژه تجلیل از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی  استان که براساس ارزیابی کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده، بیان کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: با همت مضاعف، انقلابی  و جهادی  مجموعه تشکیلات قضایی استان اقدامات و توفیقات بسیار خوبی  و رتبه های نخست و  برتر در بیشتر شاخص ها  بدست آورده است.

 

وی از راه اندازی  سامانه ارتباط کارکنان و همچنین مردم  با رییس کل دادگستری استان  خبر داد و گفت: با استفاده از سیتم های نوین برابر آمار موجود ۵۰ درصد ورودی مراجعین  به دادگستری‌ها کاهشی بوده که اقدامی ارزشمند است.

 

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت : توجه به معیشت  و رفاه کارکنان از برنامه و اولویت های دستگاه قضایی در دوره تحول می باشد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مباحث و موضوعاتی  که در تشکیلات قضایی مطرح و مورد توجه است موضوع طرح تسری به کارکنان می باشد ،افزود: دادگستری استان برای تحقق این امر و در راستای حمایت از کارکنان خدوم  ضمن مکاتبه با مرکز جلسات حضوری با نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی داشته که امیدواریم با همراهی و پیگیری نمایندگان سایر استان شاهد تصویب این طرح در مجلس و اجرای آن باشیم.

 

وی  بیان کرد: در خصوص  تعاونی مسکن کارکنان نیز اقدامات خوبی انجام شده که با تشکیل جلسات تعاونی و انتخاب هیئت مدیره  شاهد فعالیت و ارائه خدمات به همکاران باشیم.

کد خبر 1070968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha