برگزاری مسابقه داستان نویسی «مهر تابستان» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقه داستان نویسی «مهر تابستان» در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت ۱۸ تیر ماه، روز ملی ادبیات کودک و نوجوان روزی که مقارن با درگذشت مهدی آذریزدی است، اقدام به برگزاری مسابقه داستان‌نویسی «مهر تابستان» کرده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رقابت ادبی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان (۹ تا ۱۵ سال) و با هدف شناسایی و تشویق کودکان و نوجوانان علاقه‌ مند به داستان‌ نویسی برگزار می‌شود.

 

واحدیان افزود: موضوع این مسابقه آزاد، جلوه‌های فرهنگی، باستانی و گردشگری کاشان و نیز سبک زندگی بومی و سنتی در کاشان است و علاقه‌ مندان تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب داستان کوتاه همراه با مشخصات کامل نویسنده به شماره ۰۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ در واتساپ و یا اینستاگرام به نشانی  instagram.com/mehrfarhangsara ارسال و اطلاعات بیشتر را از فرهنگ‌سرای مهر به شماره ۵۵۴۲۷۰۶۰  دریافت کنند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: سه اثر ارسالی که با نظر هیئت داوران دارای کیفیت بالاتری باشد به عنوان آثار برگزیده جشنواره به ترتیب جوایز ۴۰۰ هزار تومانی، ۳۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد و آثار پذیرش شده در کتاب یا ويژه‌ نامه ای با نام نویسنده اثر منتشر خواهد شد.

 

واحدیان یادآور شد: هیئت داوران این جشنواره متشکل از حسین جندقیان، نرگس حمزه‌ای  و منیر عسگرنژاد خواهند بود و از هر شرکت‌کننده حداکثر سه اثر پذیرفته می‌شود و این آثار نباید در کتاب، نشریات یا ویژه‌ نامه‌ ای منتشر شده و در جشنواره‌ ای حائز رتبه شده باشد./

کد خبر 1070982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha