انتقاد امام جمعه آستارا از استاندار گیلان

حجت الاسلام حافظ نیا به تغییر فرماندار آستارا و انتصاب وی به عنوان معاون عمرانی استانداری گیلان اشاره و خطاب به استاندار گیلان گفت: آقای استاندار با این اقدام تان به شعور مردم آستارا توهین کردید و این زشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(دوشنبه، ۷ تیر) در جلسه هماهنگی هفته قوه قضاییه و پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که در محل سالن اجتناعات فرمانداری برگزار شد، یاد و خاطره آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را گرامیداشت و افزود: دستگاه قضا دادرس مردم است و باید با قدرت و جدیت در میدان باشند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه اگر در اداره ای تخلفی صورت می گیرد دستگاه قضا باید با قدرت وارد شود، افزود: مطالبات نامشروع و غیرقانونی از مردم در برخی ادارات وجود دارد که برخورد جدی شود.

 

وی با اشاره به اینکه برخی افراد مسئول که تخلف می کنند باید به قانون سپرده شوند، تصریح کرد: در اجرای قانون سفارش هیچکسی پذیرفته نشود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا در ادامه به تغییر فرماندار آستارا و انتصاب وی به عنوان معاون عمرانی استانداری گیلان اشاره و خطاب به استاندار گیلان گفت: آستارا آزمایشگاه نبوده و آموزشگاه هم نیست.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه معنی ندارد فرمانداری که یکسال از انتصابش نگذاشته عوض شود، افزود: آقای استاندار با این اقدام تان به شعور مردم آستارا توهین کردید و این زشت است.

 

وی اضافه کرد: اگر فرماندار آستارا شایستگی معاونت داشت از همان اول به منصب معاونت انتصاب می کردید چرا به عنوان فرماندار انتصاب و سپس آن را از آستارا بردید.

 

حجت الاسلام حافظ نیا این اقدام استاندار را بی تفاوتی وی به شهرستان آستارا دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام استاندار بی اعتنایی به مردم با فرهنگ آستارا و مسئولان این شهرستان بود.

کد خبر 1070997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha