شبکه پست در ایام شیوع بیماری کرونا شیفت های مضاعف را تحمل کرد

آزادی گفت: دوستان شبکه پست کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، جز شبکه هایی بودند که در سیستم اداری کشور از دورکاری استفاده نکردند و تلاش های مجدانه ای برای پست انجام دادند و شیفت های مضاعف را تحمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی آزادی»، امروز (دوشنبه 7 تیر) در مراسم افتتاحیه شبکه توزیع هوشمند مرسولات پستی پست استان فارس که با حضور «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: دوستان شبکه پست کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، جز شبکه هایی بودند که در سیستم اداری کشور از دورکاری استفاده نکردند و تلاش های مجدانه ای برای پست انجام دادند و شیفت های مضاعف را تحمل کردند.

مدیر کل پست استان فارس با یادآوری این مطلب که امروز شاهد شکوفایی شبکه پست هستیم و 545 همکار رسمی، پیمانی و قراردادی و همچنین 85 همکار پیمانکاری در این رشد سهیم بوده اند، افزود: در مجموع نزدیک 2 هزار نفر از همکاران شبکه پستی اتفاقات خوبی را رقم زدند و اکنون کار در حد نرمال در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سیستم مکانیزه و سورتیگ هوشمند اجرا می شود، اظهار کرد: سلامت در کار و تسریع در کار را شاهد خواهیم بود و در دوران کرونا ذائقه مردم از نامه به مرسوله های سنگین تغییر کرد.

آزادی با یادآوری این مطلب که 65 دستگاه خودرو برای توزیع مرسولات خریداری شده است، افزود: 31 دستگاه وانت دولتی در اختیار داشتیم که این خودروها به آن اضافه شد.

مدیرکل پست استان فارس با یادآوری این مطلب که هفت دستگاه کامیون داشتیم و مجبور بودیم از بخش خصوصی استفاده کنیم، تاکید کرد: اکنون پنج دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل بین شهری اضافه شد که تامین این خودروها 29 میلیارد تومان اعتبار را به خودش اختصاص داد.

وی اضافه کرد: مرکز جامع توزیع شیراز را ساماندهی کردیم که می تواند از مشکلات بکاهد.

کد خبر 1071020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha