برگزاری ویژه برنامه یاریگران زندگی در خمین

محمدی از برگزاری ویژه برنامه یاریگران زندگی در شهرستان خمین خبر داد.

«آزاده محمدی» با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین و با مشارکت بسیج هنرمندان و گروه هنری موج ویژه برنامه یاریگران زندگی در خمین برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین افزود: این برنامه با هدفاین برنامه با هدف شعار جهانی سال ۱۴۰۰ ( حقایق در مورد مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی ها را نجات دهیم ) برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در مورخ ۸ تیر ماه جاری از ساعت 19 در میدان مدرس خمین برگزار می شود، بیان کرد: این برنامه با حضور انجمن N.A ، کنگره 60 و انجمن نیکوتین برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول در ادامه اجرای موسیقی و آیتم های نمایشی توسط هنرمندان گروه هنری موج را از دیگر برنامه های این روز دانست و بیان کرد: امید است با برگزاری اینگونه برنامه ها بتوانیم گام موثری در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در رابطه با مواد مخدر و در رابطه با مواد مخدر و یاری رسانی به کسانی که در دام اعتیاد افتاده اند قدمی برداریم

کد خبر 1071030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha