مراسم یادمان بزرگداشت شهید بهشتی و یارانش در گرگان  برگزار شد

حجت الاسلام احمدی گفت: با حضور حجت الاسلام والمسلمین اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) مراسم یادمان و بزرگداشت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» عصر امروز (دوشنبه 7 تیر) در در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس ابلاغیه کشور متولی برگزاری برنامه های مناسبت های هفته است و به این مناسبت و همچنین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه های خاصی در سطح استان تدارک دیده شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در همه شهرستان های تابعه استان و حتی در نوار مرزی مراسم یادمان و بزرگداشت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش برگزار شد که این مراسم به صورت متمرکز در حسینه ثار الله گرگان امروز  برگزار شد.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا این  مراسم به شکل نمادین و با حضور  حجت الاسلام والمسلمین  اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شد و ازطریق صدا و سیما این برنامه پخش خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم مجازی یادواره شهدا به صورت نمادین در نظر گرفته شده که در سطح استان گلستان برگزار شد و همچنین در طول این هفته نشست های تبیینی با موضوع هفت تیر در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در مجموع در سطح استان گلستان 27 برنامه محوری در هفته حقوق بشر آمریکایی برگزارمی شود که می توانیم به میزگرد، مسابقات فرهنگی، انتشار ویژه نامه مجازی، برگزاری سخنرانی ها و غیره اشاره کرد.

 

 

 

کد خبر 1071031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha