۱۱ دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف ورامین تزریق شد

فرماندارشهرستان ورامین گفت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود ۱۱ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۷۶ دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین کاغذلو فرماندارشهرستان ورامین، روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد 9 هزار 443 مورد تست سریع (Rapid) و 5 هزار و 658 مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
وی گفت: طی این مدت، سلامتی 15 هزار و 169 نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.
فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون 1 هزار و 260 مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و 457 مورد به صدور اخطار و 138 مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.
وی گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.
کاغذلو گفت: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.
وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته)  تا کنون  14 هزار و 659 نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۸ هزار و 642 نفر به صورت سرپایی درمان شدند،  6 هزار و 17 نفر بستری و در و 379 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.
فرماندار ورامین گفت: بر اساس شرایط و الزامات موجود، 56 مکان عمومی در شهرستان ورامین گندزدایی شد.

کد خبر 1071052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha